4 septembrie 2015

Pentru cei care doresc să dea la medicină.... P.S.

În zilele acestea am găsit un blog foarte drăguț cu grile rezolvate, vă las link-ul mai jos. 


Multă baftă cu pregătirea, iar la vară să auzim doar de rezultate bune la admitere.

Cum și eu vreau să dau la medicină, în următoarea perioadă voi posta mai rar, însă vă promit ori de câte ori am un minut liber am să mai trec să văd care e atmosfera pe blog.
Vă mulțumesc din suflet că îmi accesați blogul, știu articolele le preiau și eu la rândul meu de pe alte site-uri, dar cu acest blog am vrut să construiesc o lume diferită, plină de idei și mereu optimistă, eu cred că e necesar un astfel de blog deoarece oamenii aflați la ananghie să știe că nu sunt singuri și mereu vor exista și alți oameni cu aceleași probleme ca și ale lor sau chiar mai mari.

P.S: Distribuiți dacă v-a plăcut blog pe site-urile de socializare sau spunețile și prietenilor de existența lui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu