Fericirea se împarte la doi și dragostea adevărată la fel. Atunci când vrei să iubești o viață același om, când gândurile tale trăiesc puternic o stare de liniște și împlinire, când cauți să construiești, să fii alături iar omul de lângă îți răspunde cu indiferență, ce altceva ai putea să dorești de la viață și de la el decât înțelegere? Cum altfel ai dori să vezi lucrurile decât mergând spre bine? Uneori însă numai bine nu este, deși ai vrea, deși te implici, deși iubești. Atât de mult iubești…
Dragul meu. 
Acum când tu mă ignori, eu sunt alături. Eu te iubesc și vreau să meargă o relație în care am pus mai mult decât suflet. M-am oferit pe mine: ție și unui viitor alături de tine. Am îndrăznit să cred că e posibilă o dragoste ce capătă culoare cu fiecare zi. De ce mă minți?
Acum când tu taci, eu îți spun că o să meargă. Că și alții au trecut prin aceleași greutăți, doar că nu au cedat. Vreau să fiu acolo lângă tine, să-mi spui că va fi totul bine, că vom reuși. Împreună. De ce mă respingi?
Acum când tu cedezi, eu lupt. Lupt nu doar pentru tine, dar și pentru ceea ce aș putea crea alături de tine. Pentru dragostea noastră. Lupt nu pentru ca să-ți demonstrez ceva, dar ca să construiesc alături de tine. De ce mă lași?
Pentru că nu vreau să mă las și eu. Nu vreau să-ți dai seama și să fie prea târziu. Să înțelegi cât de mult nu ai avut dreptate și să nu mai poți schimba nimic. De asta vreau să știi.
Atunci când eu voi pleca, tu mă vei dori înapoi. Vei dori să construiești deja, să mă știi alături, să fii tu cel puternic și bun. Dar atunci mă vei fi mințit deja.
Atunci când eu voi tace, tu vei spune că mă iubești. Vei dori să scoți din inima mea niște cuvinte de dragoste. Vei striga lumii întregi cât de tare ți-e dor. Dar atunci mă vei fi respins deja.
Atunci când eu voi ceda, tu vei fi gata să răstorni munții pentru noi. Vei ști că doar eu îți pot fi acolo în dreapta ta, soție bună și mamă a copiilor tăi. Dar atunci mă vei fi lăsat deja.
Dragul meu. Pentru noi, pentru ceea ce putem construi și avea, fii alături, vorbește, nu mă lăsa. Pentru că dacă o vei face, voi putea să uit.
Iar atunci când eu voi uita, tu îți vei aduce aminte.