24 martie 2015

Sotia lui l-a rugat sa mearga la intalnire cu o alta femeie. Ce a urmat este INCREDIBIL

Dupa 21 de ani de casatorie, sotia mea a venit la mine si mi-a spus ca vrea sa ies in oras cu o alta femeie pentru a lua cina impreuna si a merge la un film. Mi-a spus “Te iubesc, dar stiu ca aceasta femeie te iubeste enorm si si-ar dori foarte mult sa petreaca putin timp in compania ta.”
Cealalta femeie pe care sotia mea mi-a sugerat sa o vizitez este MAMA; este vaduva de 19 ani, insa din cauza ca sunt ocupat cu munca si am si trei copii de care trebuie sa am grija, reusesc sa o vizitez doar din cand in cand.
In acea seara, am sunat-o pentru a o invita la cina si la un film.
Ce s-a intamplat? Esti bine?” – m-a intrebat ea cand a auzit ce vreau sa fac.
M-am gandit ca ar fi foarte dragut sa petrecem putin timp impreuna doar noi doi.” – i-am raspuns eu.
S-a gandit pentru cateva secunde, apoi a zis cu emotie in glas: “Mi-ar placea foarte mult.
In acea zi de vineri, dupa munca, in timp ce conduceam catre casa ei eram putin nervos. Isi aranjase parul si purta rochia pe care a purtat-o in ziua in care si-a sarbatorit ultima aniversare a casatoriei. A zambit la mine; arata ca un inger.
Le-am spus prietenilor mei ca ies in oras cu fiul meu si nu le-a venit sa creada.” – mi-a spus in timp ce se urca in masina. “Abia asteapta sa le povestesc ce se intampla la aceasta intalnire.” – a adaugat ea.
Am mers la un restaurant care, desi nu era foarte elegant, era dragut si primitor. Mama ma tinea de cot, de parca era Prima Doamna. Dupa ce ne-am asezat la masa, am citit meniul si pentru ea. Nu vede foarte bine. Cand am ajuns la jumatatea antreurilor, am ridicat ochii din meniu si am vazut-o pe mama cum se uita la mine. Avea un zambet nostalgic.