8 martie 2015

La mulți ani tuturor doamnelor, domnișoarelor și nu în ultimul rând mamelor de pretutindeni!

Azi e o zi specială pentru multe dintre noi.E una din zilele de peste an în care toată atenția cade asupra noastră. Să aveți parte de o primăvară superbă, alături de cei dragi, să fiți mereu înconjurate de iubire, protecție și să dovediți mereu că sunteți cele mai bune, indiferent de domeniul în care profesați.


Tot în această zi superbă , de 8 Martie nu pot să nu îmi întorc privirea și asupra mamei mele, să îi urez un călduros și sincer "LA MULȚI ANI!". Ea reprezintă totul pentru mine. Îți mulțumesc din suflet că exiști, că ești mereu lângă mine, mă ocroteși neîncetat, îmi ești cea mai bună prietenă și mă ajuți necontenit. Ești aceea umbră din spatele meu de care am nevoie mereu. Știu de multe ori poate nu îți arăt atâta afecțiune, pe cât o meriți, dar știi că mereu însemni mult pentru mine.
Te iubesc, mami! Și îți doresc ca această frumoasă aniversare să îți aducă numai împliniri, fericire și multă sănătate.