13 februarie 2015

Timpul

Sursă imagine

Bună prieteni,
Ce mai faceți? Azi aș dori să vorbim, despre dușmanul secolului nostru adică timpul. Cred că de multe ori fie auziți în jurul vostru ori chiar voi vă plângeți, că nu știți cum a zburat și ziua aceasta. În stilul acesta alert de viață nu mai avem timp de nimic, nu mai avem timp să savurăm frumoasele plăceri ale vieți, să avem grijă de sănătatea noastră, să reușim să ne deconectăm de tot stresul de la servici ori de la școală.Nu mai avem timp să punem mana pe o carte, să nu o lăsăm din mână până nu o terminăm.
Mă uit în jurul meu și oricât aș încerca eu să fiu calmă și să nu mă stresez, cei din jur îmi provoacă această stare. De ce? Fie trebuie să ajung repede în celălalt capăt al orașului, fie a intervenit ceva și tot programul ți se modifică.

Sfaturi: Încercați mereu să fiți stăpâni pe situație. 

În momentele grele gândiți-vă că nu sunteți cei care au cele mai mari probleme, iar cu multa răbdare totul se va rezolva. 

Nu fiți pesimiști, încercați mereu să fiți cu zâmbetul pe buze, deoarece altfel veți vedea rezolvarea problemelor.
Vă spun sincer eu am observat, cu cât sunt mai tristă, în ziua respectivă cu atât mai mult se țin problemele după mine. În zilele în care sunt fericită și iau fiecare problemă care apare cu calm și răbdare, imediat găsesc răspunsul.Concluzia, cel puțin în cazul meu este că problemele și grijile ni le facem noi prin felul în care ne comportăm, felul în care simțim și trăim fiecare moment din viață.
Concluzia, fiți mereu voi și încercați să iubiți viața și tot ceea ce este în jurul vostru. Stabiliți-vă clar prioritățile și indiferent de repercursiuni urmați-le.
Vă doresc o zi frumoasă!
P.S: Voi ce faceți ca să vă deconectați de la stresul cotidian?Vă aștept răspunsurile.